»Dolgo več ne, saj se vam ne bo izplačalo. V Ljubljani se bo v desetih letih javni prevoz tako kakovostno izboljšal, da bo postal sprejemljiva alternativa – ne bo prisilna, ampak racionalna odločitev.«
»V Ljubljani se bo v desetih letih javni prevoz tako kakovostno izboljšal, da bo postal sprejemljiva alternativa – ne bo prisilna, ampak racionalna odločitev.«
»Ministrstvo za infrastrukturo je na podlagi novele, ki je bila sprejeta junija, pripravilo rešitev, da bodo imeli od 1. oktobra brezplačni javni prevoz v mestnem linijskem prometu v Ljubljani in Mariboru, kjer je to organizirano kot obvezna gospodarska javna služba.«
»V naši državi si preprosto ne smemo privoščiti ponovne blamaže javnega prometa še ob začetku študijskega leta.«
»V PZS-ju spodbujamo ljudi, da se v gore odpravijo z javnim prevozom, ampak kaj ti to pomaga, če javnega prevoza ni?«
»V zadnjih letih poteka največja reforma sistema javnih prevozov v zgodovini Slovenije s ciljem, da bi dolgoročno izboljšali storitev za uporabnika.«
»Dvigujemo neobdavčeno povračilo potnih stroškov za delovno aktivne za 16 odstotkov. Na drugi strani bomo povišali povračilo zneska trošarin, ki jih dobijo javni prevozniki za javni promet, zato da javni promet ne bo prisiljen v podražitve. Istočasno gremo s primerljivim zneskom v razbremenitev za kmete in hkrati vstopamo v razgovore s prevozniki.«
»Porabniki javnega prevoza bodo morali imeti PCT. To ne velja za dijake in osnovnošolce.«
»Javni prevoz potrebuje dolgoročno strategijo.«
»Če želimo ljudi preusmeriti k uporabi javnega prevoza, je treba najprej javni promet spremeniti v učinkovitega in cenovno ugodnega.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju